széles márkaportfólióval rendelkezünk

Magyarország egyik legszélesebb médiakínálatával rendelkezünk, amelyben a tradicionális, évtizedek óta közkedvelt márkák mellett egészen friss, digitális termékek is megtalálhatók.

Termékpalettánk többek között olyan piacvezető márkákat foglal magában, mint az ország legnagyobb példányszámban értékesített napilapja, a Blikk, a leglátogatottabb híroldalak közé tartozó Blikk.hu, a glossy lapszegmens egyik vezető márkája, a GLAMOUR magazin, és a több mint 25 éve töretlen sikernek örvendő Kiskegyed. Portfóliónkat erősíti a GEO ismeretterjesztő magazin és az Auto Bild hazai kiadása is. Kiadványaink köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online magazinnal, az EgészségKalauz.hu portállal, 2018-ban pedig bookazine sorozatot indítottunk Bookazine Bestseller néven. Termékportfóliónk meghatározó részét alkotja huszonhárom rejtvénylapunk, kilencféle TV műsorújságunk, valamint számos gasztronómiai és lakberendezési kiadványunk.

Büszkék vagyunk médiamárkáinkhoz kapcsolódó rendezvényeinkre: a közkedvelt GLAMOUR-napokra, a Women of The Year gálára, a Glammies díjátadóra, de ugyanígy a Blikk Esték vitaestekre és az EgészségKalauz.hu szakmai konferenciájára is.

Nemzetközi cégcsoportunk portfóliójához tartozik Magyarország vezető állásportálja, a Profession.hu.

Olvasók millióihoz szólunk nap mint nap. Ismerj meg minket közelebbről!

Öt médiaszegmensben vezet a portfóliónk

1.) Híroldalak – első a Blikk.hu

Egy millió real user körül mozgó napi átlagos látogatószámával ötödik hónapja vezeti a blikk.hu a teljes hazai online webes rangsort, beleértve tehát a legerősebb híroldalak mezőnyét is.

2.) Napilapok – első a Blikk

Az országos terjesztésű napilapok piacán a Blikk 46 %-os piaci részesedéssel bír. Ezzel az eredményével, valamint 490 ezres olvasótáborával továbbra is piacvezető az országos napilapok között.

3.) Havi glossy magazinok – első a GLAMOUR

A GLAMOUR vezeti a havi megjelenésű glossy magazinok értékesítési rangsorát, piaci részesedése 2021-ben átlépte a 70%-ot.[1]  A márkához kapcsolódó GLAMOUR-napok dominanciája megkérdőjelezhetetlen a hasonló kedvezménykuponos bevásárlónapok kínálatában. 2021 utolsó negyedévében a nyomtatott kuponfüzetéből dupla annyi fogyott, mint legfőbb konkurenséjéből, mobilappon keresztül történő digitális értékesítése pedig hússzor akkora értékesítést produkált, mint az őt követő piaci szereplőjéé.[2]

Nem véletlen, hogy első fizetőfalas digitális termékét a GLAMOUR márkánál vezette be nemrég a Ringier. A termék neve GLAMOUR Univerzum, amely három különböző előfizetési csomaggal egész évben vásárlási kedvezményeket ad az exkluzív glossy olvasnivaló mellé.

4.) Műsorújságok – első a Ringier-kínálat

463 ezres olvasótáborával a Ringier műsorújság-kínálata első a hazai olvasók körében. Vezető lapja a Tvr-hét.

5.) Gasztronómiai lapok – első a Ringier-kínálat

A Recepttár.hu webes magazin és öt különböző print receptújság adja a kiadó gasztro kínálatát, amelyből két termék, a Kiskegyed Konyhája és a Blikk Nők Konyha vesz részt a NOK olvasottsági felmérésben. Ez a két kiadvány együttesen 118 ezres olvasótáborral büszkélkedhet, így együtt a legolvasottabb hazai gasztro magazinnak számítanak.

+1 ráadás: Dobogón a női magazinok piacán

A női hetilapok szegmensét tekintve az olvasottsági dobogó második fokán áll a Ringier-porfólió a Kiskegyed és a Blikk Nők lapcsaládokkal, miközben a Matesz-adatok tanúsága szerint továbbra is a Kiskegyedből fogy a legtöbb példány a hazai újságárus standokon. A Ringier közel 10 millió darab női hetilapot értékesített 2021-ben, ez közel 30%-os piaci részesedést jelent a női hetilap piacon.[3]

A hirdetők legújabb kedvencei

A Ringier-portfólió többmilliós elérését számos BTL, illetve merchandising típusú megoldás színesíti. Ezek közül a legújabb a GLAMOUR Beauty Box limitált szériás szépségápolási szettek értékesítése, amely azonnali sold-out eredményeket produkál. Szintén közkedvelt lett nemcsak az online olvasók, de a hirdetők körében is a negyedik online fordulójánál tartó Mit eszik az ország? elnevezésű gasztro kutatássorozat, amelyből időről időre kiderül, melyek a magyarok kedvenc ételei, desszertjei, nemzetközi fogásai. 2022-ben is kiemelt szerepet kapnak a Ringier médiakínálatában a fenntartható fejlődéshez kapcsolódó tartalmak, amelyeket a kiadó megkülönböztető vizuális megoldással emel ki termékeiben.

[1] MATESZ 2021 gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példányszámok alapján

[2] MATESZ 2021 Q4 gyorsjelentés alapján

[3] MATESZ 2021 gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példányszámok alapján

rejtvénylapok

lifestyle és női magazinok

hírlapok és híroldalak

műsorújságok

gasztronómiai magazinok

lakberendezési magazinok

ismeretterjesztő magazinok

egészség

C generációs online média

autós magazin

álláshirdetések