Nov 17, 2022

Változik a blikk.hu, a glamour.hu, az egészségkalauz.hu és további Ringier-márkák hirdetésértékesítése

A jövőben házon belül menedzselik a teljes online, print és BTL portfólió sales tevékenységét

A Ringier Hungary médiavállalat év végével lezárja jelenlegi sales house-együttműködését és 2023 januárjától a teljes online, print és BTL termékportfóliójának hirdetésértékesítési tevékenységét házon belül látja el a kiadó. A jövőben a Ringier saját sales csapata menedzseli a blikk.hu, a sportal.hu, a kiskegyed.hu, a glamour.hu, az egészségkalauz.hu, valamint a noizz.hu reklámfelületeinek sales feladatait. Ezzel a lépéssel a médiaügynökségi és programmatic piac kiszolgálása visszakerül a kiadóhoz, amely eddig a print és BTL hirdetési megoldásokat értékesítette házon belül, valamint direkt partnerei integrált kampányait gondozta. 

 

“Nagyszerű és sikeres partnerséget zárunk le év végén a jelenlegi sales house-unkkal, az Adaptive Mediával. Sopov Istvánnak és csapatának ezúton is köszönöm a Ringier nevében az elmúlt három év közös munkáját. A koncepcióváltás oka az, hogy hosszú távon a médiavállalaton belül akarjuk megerősíteni a digitális- és programmatic sales kapacitásainkat is. Ezt kulcsfontosságúnak tartjuk ahhoz, hogy a kiadó termékfejlesztési irányait és minden egyes projektjét meghatározó “digital first” szemléletet a hirdetésértékesítés terén is képviselni tudjuk”

– mondta a döntés hátteréről Jánosi Péter kereskedelmi igazgató, aki 2022 tavaszán érkezett a Ringier Hungary sales csapatának élére.

A médiavállalat legújabb, nemrég indított sportmédia-platformja, a sportal.hu reklámfelületeit az oldal októberi indulása óta a Ringier saját sales osztálya menedzseli. A sportal.hu-hoz hasonlóan januártól házon belül értékesítik a kiadó online médiaportfóliója többi tagjának – a blikk.hu, a sportal.hu, a kiskegyed.hu, a glamour.hu, az egészségkalauz.hu és a noizz.hu – hirdetési felületeit is.

Tervei megvalósításához a közeljövőben a Ringier néhány új szakemberrel bővíti sales szakterületét, de alapvetően a már meglévő, mintegy 30 fős értékesítési csapatára támaszkodik majd.

 

A Ringier Hungary cégcsoport online portfóliója havonta 4,2 millió egyedi látogatót vonz. Legnagyobb elérésű híroldala a blikk.hu, amely naponta átlagosan közel 1 millió real usert ér el és immár egy éve, 2021 novembere óta töretlenül vezeti a hazai weboldalak látogatottsági ranglistáját a havi átlagos egyedi látogatók számát tekintve. Online női magazinjai, a kiskegyed.hu és a glamour.hu a női tematikájú hazai oldalak TOP5-ös élbolyában teljesítenek.