erős márkákkal a média élmezőnyében

A Ringier Hungary Kft. hazánk egyik legnagyobb médiavállalata, amely közkedvelt márkák széles választékát kínálja a magyar médiapiacon.

Cégünket 1989-ben alapították, 2014-ben vált a Ringier Axel Springer Media AG részévé. A vegyesvállalat két anyacége, a svájci Ringier AG és a német Axel Springer SE 2021 nyarán bejelentett megállapodásának megfelelően 2022 év elejére a svájci Ringier AG felvásárolta az Axel Springer közép-kelet-európai érdekeltségeinek részvényeit. Így 2022 februárjára médiakínálatunk kizárólagos tulajdonosa a svájci Ringier Csoport lett.

Kiadónk 1989-es alapítása óta, több mint harminc éve rugalmasan reagálunk azokra a kihívásokra és lehetőségekre, amelyeket a változó olvasói igények és működési környezetünk állítanak elénk. Számos piaci szegmensben évtizedek óta őrizzük vezető pozíciónkat. Folyamatosan bővítjük üzleti tevékenységünket, növeljük elérésünket, olvasótáborunkat pedig továbbra is minőségi tartalommal látjuk el.

logo impact

Olvasók millióihoz szólunk nap mint nap. Ismerj meg minket közelebbről!

A Profession.hu tulajdonosaként a Ringier Csoport a magyarországi állásportálok piacán is jelen van. Több mint 70 százalékos piaci részesedésével a Profession.hu Magyarország vezető online álláshirdetési oldala. 2018-ban több mint tizennégyezer vállalat döntött úgy, hogy nyitott pozícióit itt hirdeti meg. A cég nagy hangsúlyt fektet a folyamatos technológiai fejlesztésre, és büszke arra, hogy kiemelkedően erős munkáltatói márkaként van jelen a munkaerőpiacon. Big Data elemzéseivel, rendszeres közvélemény-kutatásaival és szakmai eseményeivel a Profession.hu a magyar munkaerőpiac egyik legmeghatározóbb szakértőjévé vált.

Napi 1,1 millió online olvasó és 1,3 milliós print közönség

Ekkora a Ringier online médiaportfóliójának elérése naponta, valamint nyomtatott lapjainak összesített elérése egy-egy megjelenéssel. Az online olvasótábor több mint fele, napi 550-600 ezer olvasó tartozik a fő kereskedelmi célcsoportot jelentő 18-49 éves fogyasztói korcsoportba. Digitális közönségünk egyharmada AB státuszú.

 

Néhány beszédes adat teljesítményükről és olvasóikról:

Blikk.hu: A Blikk.hu már hetedik hónapja őrzi vezető szerepét a hazai online média rangsorában az egyedi felhasználók napi átlagos száma tekintetében (average daily RU), amely hónapról hónapra egymillió napi olvasószám körül mozog. Ez az erősödés, illetve az ezzel párhuzamosan zajló tartalmi fejlődés a Blikk.hu közönségének összetételében is lenyomatot hagy, változásokat generál.

Kiskegyed.hu: 2022 április elején kapott új, önálló online magazint a Kiskegyed, amely már az indulást követő két hónap alatt egy stabil közönséget alakított ki: hetente átlagosan 700.000 ezer olvasó látogatja.

Glamour Online: Már-már hiperaktív közösségi médiás jelenlétével és kiterjedt online eszköztárával sokezres követőtábort épített maga köré. Három különböző előfizetési csomaggal a márka idén tavasszal dobta piacra a GLAMOUR Univerzum mobilapplikációt, amely az exkluzív glossy tartalmak mellett kedvezményes vásárlási lehetőségeket kínál előfizetőinek egész évben. A Glamour.hu online magazin közönségének közel 40%-a érkezik a nagyvárosi (fővárosi és megyeszékhelyen élő) lakosság köréből, akiknél a legnagyobb volumenű kereskedelmi értékesítés mutatható ki.

Noizz.hu: A Noizz.hu már 30% feletti részarányt ér el az egyetemi végzettségű célcsoporton belül, vélhetően éppen a fiatalabb célcsoportnak szóló tartalmának köszönhetően. Olvasóinak 27%-a AB státuszú.

EgészségKalauz.hu: Az AB státuszú fogyasztói besorolásba tartozó olvasóközönség jelenléte itt a legmagasabb portfóliónkon belül, 29,5%. (forrás: Gemius, 2022 áprilisi napi átlag RU alapján)

Nyomtatott termékkínálatunk erősségét annak tematikai sokszínűsége és kiterjedtsége adja. 8 különböző lapszegmensben 8 zászlóshajó médiamárkával és összesen 52 különböző kiadvánnyal vagyunk jelen. Print portfóliónk lapjainak egy-egy megjelenését összesítve 1,3 millió olvasóhoz szólunk. Legnagyobb elérésű lapjaink így teljesítnek:

Blikk napilap: Az országos terjesztésű napilapok piacán a Blikk 46 %-os piaci részesedéssel bír. Ezzel az eredményével, valamint 490 ezres olvasótáborával továbbra is piacvezető az országos napilapok között.

Kiskegyed hetilap: A Matesz-adatok tanúsága szerint továbbra is a Kiskegyedből fogy a legtöbb példány a hazai újságárus standokon. A Kiskegyedet több, mint 400.000 olvasó választja hétről hétre.

GLAMOUR magazin: A GLAMOUR vezeti a havi megjelenésű glossy magazinok értékesítési rangsorát, piaci részesedése 2022 Q1-ben meghaladta a 70%-ot.[1]  A márkához kapcsolódó GLAMOUR-napok dominanciája megkérdőjelezhetetlen a hasonló kedvezménykuponos bevásárlónapok kínálatában. 2021 utolsó negyedévében a nyomtatott kuponfüzetéből dupla annyi fogyott, mint a legfőbb konkurenséből, mobilappon keresztül történő digitális értékesítése pedig hússzor akkora értékesítést produkált, mint az őt követő piaci szereplőé.[2]

TV műsorújságok: 463 ezres olvasótáborával a Ringier műsorújság-kínálata első a hazai olvasók körében. Vezető lapja a Tvr-hét.

Gasztronómiai lapok: Öt receptújság adja a kiadó gasztro kínálatát, amelyből két termék, a Kiskegyed Konyhája és a Blikk Nők Konyha vesz részt a NOK olvasottsági felmérésben. Ez a két kiadvány együttesen 118 ezres olvasótáborral büszkélkedhet, így együtt a legolvasottabb hazai gasztro magazinnak számítanak.

A hirdetők legújabb kedvencei

A Ringier-portfólió többmilliós elérését számos BTL, illetve merchandising típusú megoldás színesíti. Ezek közül a legújabb a GLAMOUR Beauty Box limitált szériás szépségápolási szettek értékesítése, amely azonnali sold-out eredményeket produkál. Szintén közkedvelt lett nemcsak az online olvasók, de a hirdetők körében is a negyedik online fordulójánál tartó Mit eszik az ország? elnevezésű gasztro kutatássorozat, amelyből időről időre kiderül, melyek a magyarok kedvenc ételei, desszertjei, nemzetközi fogásai. 2022-ben is kiemelt szerepet kapnak a Ringier médiakínálatában a fenntartható fejlődéshez kapcsolódó tartalmak, amelyeket a kiadó megkülönböztető vizuális megoldással emel ki termékeiben.

[1] MATESZ 2022 Q1 gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példányszámok alapján

[2] MATESZ 2021 Q4 gyorsjelentés alapján

Médiatermékeink közkedvelt tartalmat kínálnak számos csatornán és platformon.

Apróhirdetési és tranzakciós üzletágunk piacvezető márkája a Profession.hu.

Irány a profession.hu!

a Ringier Csoport tagjai vagyunk

A Ringier AG egy innovatív, sokszínű digitális svájci médiavállalat, amely Európában, Ázsiában és Afrikában van jelen. Portfóliója közel 110 márkát ölel fel a nyomtatott és digitális sajtó, a rádió, a jegyértékesítés, a szórakoztatóipar és az e-kereskedelmi szektorban, valamint piacvezető autó, ingatlan és állásportálokat is magában foglal. Kockázati tőkebefektetőként a Ringier AG támogatja az innovatív digitális startupokat. Az 1833-ban kiadóként és nyomdaként alapított családi vállalkozás, a Ringier az elmúlt években következetesen fektetett be a digitalizációba és a globális terjeszkedésbe. 2020-ban a vállalat 18 országban dolgozó mintegy 6800 alkalmazottja 953,7 millió frank bevételt termelt. Mára a Ringier üzemi eredményének 69 százaléka digitális tevékenységből származik, ezzel vezető szerepet tölt be az európai médiavállalatok között. A Ringier alapértékei a függetlenség, a véleménynyilvánítás szabadsága és az úttörő szellemiség.

történetünk

A vállalat 1989 óta van jelen a magyar sajtópiacon, 2014-ben vált a Ringier Axel Springer Media AG részévé. A vegyesvállalat tulajdonosi szerkezete 2022 év elején megváltozott, miután a svájci Ringier AG megvásárolta a német Axel Springer SE részvényeit a közép-kelet-európai piacon. 2022 februárjára a magyar kiadó kizárólagos tulajdonosa a Ringier Csoport lett.

’89-es megalapításakor a médiatársaság legsikeresebb kiadványai a tvr-hét műsorújság és a Lakáskultúra magazin voltak, majd később női magazinunk, a Kiskegyed lett a zászlóshajó termékünk: 600 000 eladott példányszámával megdöntötte a történelmi sajtórekordot. A Kiskegyed, valamint gasztronómiai és lakberendezési témájú márkakiterjesztései népszerűsége ma is töretlen.

2019-ben ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját a Blikk, amely hosszú idők óta hazánk legnagyobb példányszámban értékesített napilapja. Online híroldala, a Blikk.hu 2022 év elejére átvette a vezetést a hazai online média rangsorában, napi átlagos látogatószám alapján.

Portfóliónk 2004-ben gazdagodott a GLAMOUR és az Auto Bild licenc magazinokkal, 2005-ben pedig a GEO ismeretterjesztő magazinnal. 2017-ben csatlakozott termékkínálatunkhoz az EgészségKalauz.hu, valamint a C generációs fiatalokat megszólító Noizz.hu. Bookazine Bestseller márkanévvel 2018 óta jelennek meg történelmi tematikájú bookazine köteteink.

Kiadóvállalatunk 2019-ben ünnepelte alapításának 30. évfordulóját.

A vegyesvállalat két anyacége, a svájci Ringier AG és a német Axel Springer SE 2021 nyarán bejelentett megállapodásának megfelelően 2022 év elejére a svájci Ringier AG felvásárolta az Axel Springer közép-kelet-európai érdekeltségeinek részvényeit. Így 2022 februárjára médiakínálatunk kizárólagos tulajdonosa a svájci Ringier Csoport lett.

1989

Az Axel Springer Budapest kiadóvállalat megalapítása. Első kiadványaink a Tvr-hét és a Lakáskultúra voltak.

1992

Megjelent a Kiskegyed első száma. A női magazin sikere több mint huszonöt éve töretlen!

1994

Megjelent az első Blikk napilap

2004

Hódító körútjára indult a GLAMOUR magazin

image

Az Axel Springer Budapest kiadóvállalat megalapítása. Első kiadványaink a Tvr-hét és a Lakáskultúra voltak.