erős márkákkal a média élmezőnyében

A Ringier Hungary Kft. hazánk egyik legnagyobb médiavállalata, amely közkedvelt márkák széles választékát kínálja a magyar médiapiacon.

Cégünket 1989-ben alapították, 2014-ben vált a Ringier Axel Springer Media AG részévé. A vegyesvállalat két anyacége, a svájci Ringier AG és a német Axel Springer SE 2021 nyarán bejelentett megállapodásának megfelelően 2022 év elejére a svájci Ringier AG felvásárolta az Axel Springer közép-kelet-európai érdekeltségeinek részvényeit. Így 2022 februárjára médiakínálatunk kizárólagos tulajdonosa a svájci Ringier Csoport lett.

Kiadónk 1989-es alapítása óta, több mint harminc éve rugalmasan reagálunk azokra a kihívásokra és lehetőségekre, amelyeket a változó olvasói igények és működési környezetünk állítanak elénk. Számos piaci szegmensben évtizedek óta őrizzük vezető pozíciónkat. Folyamatosan bővítjük üzleti tevékenységünket, növeljük elérésünket, olvasótáborunkat pedig továbbra is minőségi tartalommal látjuk el.

logo impact

Olvasók millióihoz szólunk nap mint nap. Ismerj meg minket közelebbről!

A Profession.hu tulajdonosaként a Ringier Csoport a magyarországi állásportálok piacán is jelen van. Több mint 70 százalékos piaci részesedésével a Profession.hu Magyarország vezető online álláshirdetési oldala. 2018-ban több mint tizennégyezer vállalat döntött úgy, hogy nyitott pozícióit itt hirdeti meg. A cég nagy hangsúlyt fektet a folyamatos technológiai fejlesztésre, és büszke arra, hogy kiemelkedően erős munkáltatói márkaként van jelen a munkaerőpiacon. Big Data elemzéseivel, rendszeres közvélemény-kutatásaival és szakmai eseményeivel a Profession.hu a magyar munkaerőpiac egyik legmeghatározóbb szakértőjévé vált.

Öt médiaszegmensben vezet a portfóliónk

1.) Híroldalak – első a Blikk.hu

Egy millió real user körül mozgó napi átlagos látogatószámával ötödik hónapja vezeti a blikk.hu a teljes hazai online webes rangsort, beleértve tehát a legerősebb híroldalak mezőnyét is.

2.) Napilapok – első a Blikk

Az országos terjesztésű napilapok piacán a Blikk 46 %-os piaci részesedéssel bír. Ezzel az eredményével, valamint 490 ezres olvasótáborával továbbra is piacvezető az országos napilapok között.

3.) Havi glossy magazinok – első a GLAMOUR

A GLAMOUR vezeti a havi megjelenésű glossy magazinok értékesítési rangsorát, piaci részesedése 2021-ben átlépte a 70%-ot.[1]  A márkához kapcsolódó GLAMOUR-napok dominanciája megkérdőjelezhetetlen a hasonló kedvezménykuponos bevásárlónapok kínálatában. 2021 utolsó negyedévében a nyomtatott kuponfüzetéből dupla annyi fogyott, mint legfőbb konkurenséjéből, mobilappon keresztül történő digitális értékesítése pedig hússzor akkora értékesítést produkált, mint az őt követő piaci szereplőjéé.[2]

Nem véletlen, hogy első fizetőfalas digitális termékét a GLAMOUR márkánál vezette be nemrég a Ringier. A termék neve GLAMOUR Univerzum, amely három különböző előfizetési csomaggal egész évben vásárlási kedvezményeket ad az exkluzív glossy olvasnivaló mellé.

4.) Műsorújságok – első a Ringier-kínálat

463 ezres olvasótáborával a Ringier műsorújság-kínálata első a hazai olvasók körében. Vezető lapja a Tvr-hét.

5.) Gasztronómiai lapok – első a Ringier-kínálat

Recepttár.hu webes magazin és öt különböző print receptújság adja a kiadó gasztro kínálatát, amelyből két termék, a Kiskegyed Konyhája és a Blikk Nők Konyha vesz részt a NOK olvasottsági felmérésben. Ez a két kiadvány együttesen 118 ezres olvasótáborral büszkélkedhet, így együtt a legolvasottabb hazai gasztro magazinnak számítanak.

+1 ráadás: Dobogón a női magazinok piacán

A női hetilapok szegmensét tekintve az olvasottsági dobogó második fokán áll a Ringier-porfólió a Kiskegyed és a Blikk Nők lapcsaládokkal, miközben a Matesz-adatok tanúsága szerint továbbra is a Kiskegyedből fogy a legtöbb példány a hazai újságárus standokon. A Ringier közel 10 millió darab női hetilapot értékesített 2021-ben, ez közel 30%-os piaci részesedést jelent a női hetilap piacon.[3]

A hirdetők legújabb kedvencei

A Ringier-portfólió többmilliós elérését számos BTL, illetve merchandising típusú megoldás színesíti. Ezek közül a legújabb a GLAMOUR Beauty Box limitált szériás szépségápolási szettek értékesítése, amely azonnali sold-out eredményeket produkál. Szintén közkedvelt lett nemcsak az online olvasók, de a hirdetők körében is a negyedik online fordulójánál tartó Mit eszik az ország? elnevezésű gasztro kutatássorozat, amelyből időről időre kiderül, melyek a magyarok kedvenc ételei, desszertjei, nemzetközi fogásai. 2022-ben is kiemelt szerepet kapnak a Ringier médiakínálatában a fenntartható fejlődéshez kapcsolódó tartalmak, amelyeket a kiadó megkülönböztető vizuális megoldással emel ki termékeiben.

[1] MATESZ 2021 gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példányszámok alapján

[2] MATESZ 2021 Q4 gyorsjelentés alapján

[3] MATESZ 2021 gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példányszámok alapján

Médiatermékeink közkedvelt tartalmat kínálnak számos csatornán és platformon.

Apróhirdetési és tranzakciós üzletágunk piacvezető márkája a Profession.hu.

Irány a profession.hu!

a Ringier Csoport tagjai vagyunk

A Ringier AG egy innovatív, sokszínű digitális svájci médiavállalat, amely Európában, Ázsiában és Afrikában van jelen. Portfóliója közel 110 márkát ölel fel a nyomtatott és digitális sajtó, a rádió, a jegyértékesítés, a szórakoztatóipar és az e-kereskedelmi szektorban, valamint piacvezető autó, ingatlan és állásportálokat is magában foglal. Kockázati tőkebefektetőként a Ringier AG támogatja az innovatív digitális startupokat. Az 1833-ban kiadóként és nyomdaként alapított családi vállalkozás, a Ringier az elmúlt években következetesen fektetett be a digitalizációba és a globális terjeszkedésbe. 2020-ban a vállalat 18 országban dolgozó mintegy 6800 alkalmazottja 953,7 millió frank bevételt termelt. Mára a Ringier üzemi eredményének 69 százaléka digitális tevékenységből származik, ezzel vezető szerepet tölt be az európai médiavállalatok között. A Ringier alapértékei a függetlenség, a véleménynyilvánítás szabadsága és az úttörő szellemiség.

történetünk

A vállalat 1989 óta van jelen a magyar sajtópiacon, 2014-ben vált a Ringier Axel Springer Media AG részévé. A vegyesvállalat tulajdonosi szerkezete 2022 év elején megváltozott, miután a svájci Ringier AG megvásárolta a német Axel Springer SE részvényeit a közép-kelet-európai piacon. 2022 februárjára a magyar kiadó kizárólagos tulajdonosa a Ringier Csoport lett.

’89-es megalapításakor a médiatársaság legsikeresebb kiadványai a tvr-hét műsorújság és a Lakáskultúra magazin voltak, majd később női magazinunk, a Kiskegyed lett a zászlóshajó termékünk: 600 000 eladott példányszámával megdöntötte a történelmi sajtórekordot. A Kiskegyed, valamint gasztronómiai és lakberendezési témájú márkakiterjesztései népszerűsége ma is töretlen.

2019-ben ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját a Blikk, amely hosszú idők óta hazánk legnagyobb példányszámban értékesített napilapja. Online híroldala, a Blikk.hu 2022 év elejére átvette a vezetést a hazai online média rangsorában, napi átlagos látogatószám alapján.

Portfóliónk 2004-ben gazdagodott a GLAMOUR és az Auto Bild licenc magazinokkal, 2005-ben pedig a GEO ismeretterjesztő magazinnal. 2017-ben csatlakozott termékkínálatunkhoz az EgészségKalauz.hu, valamint a C generációs fiatalokat megszólító Noizz.hu. Bookazine Bestseller márkanévvel 2018 óta jelennek meg történelmi tematikájú bookazine köteteink.

Kiadóvállalatunk 2019-ben ünnepelte alapításának 30. évfordulóját.

A vegyesvállalat két anyacége, a svájci Ringier AG és a német Axel Springer SE 2021 nyarán bejelentett megállapodásának megfelelően 2022 év elejére a svájci Ringier AG felvásárolta az Axel Springer közép-kelet-európai érdekeltségeinek részvényeit. Így 2022 februárjára médiakínálatunk kizárólagos tulajdonosa a svájci Ringier Csoport lett.

1989

Az Axel Springer Budapest kiadóvállalat megalapítása. Első kiadványaink a Tvr-hét és a Lakáskultúra voltak.

1992

Megjelent a Kiskegyed első száma. A női magazin sikere több mint huszonöt éve töretlen!

1994

Megjelent az első Blikk napilap

2004

Hódító körútjára indult a GLAMOUR magazin

image

Az Axel Springer Budapest kiadóvállalat megalapítása. Első kiadványaink a Tvr-hét és a Lakáskultúra voltak.