erős márkákkal a média élmezőnyében
A Ringier Hungary Kft. hazánk egyik legnagyobb médiavállalata, amely közkedvelt márkák széles választékát kínálja a magyar médiapiacon.
Cégünket 1989-ben alapították, 2014-ben vált a Ringier Axel Springer Media AG részévé. A vegyesvállalat két anyacége, a svájci Ringier AG és a német Axel Springer SE 2021 nyarán bejelentett megállapodásának megfelelően 2022 év elejére a svájci Ringier AG felvásárolta az Axel Springer közép-kelet-európai érdekeltségeinek részvényeit. Így 2022 februárjára médiakínálatunk kizárólagos tulajdonosa a svájci Ringier Csoport lett.
Kiadónk 1989-es alapítása óta, több mint harminc éve rugalmasan reagálunk azokra a kihívásokra és lehetőségekre, amelyeket a változó olvasói igények és működési környezetünk állítanak elénk. Számos piaci szegmensben évtizedek óta őrizzük vezető pozíciónkat. Folyamatosan bővítjük üzleti tevékenységünket, növeljük elérésünket, olvasótáborunkat pedig továbbra is minőségi tartalommal látjuk el.
A Profession.hu tulajdonosaként a Ringier Csoport a magyarországi állásportálok piacán is jelen van. Több mint 70 százalékos piaci részesedésével a Profession.hu Magyarország vezető online álláshirdetési oldala. 2018-ban több mint tizennégyezer vállalat döntött úgy, hogy nyitott pozícióit itt hirdeti meg. A cég nagy hangsúlyt fektet a folyamatos technológiai fejlesztésre, és büszke arra, hogy kiemelkedően erős munkáltatói márkaként van jelen a munkaerőpiacon. Big Data elemzéseivel, rendszeres közvélemény-kutatásaival és szakmai eseményeivel a Profession.hu a magyar munkaerőpiac egyik legmeghatározóbb szakértőjévé vált.
Egy millió real user körül mozgó napi átlagos látogatószámával ötödik hónapja vezeti a blikk.hu a teljes hazai online webes rangsort, beleértve tehát a legerősebb híroldalak mezőnyét is.
Az országos terjesztésű napilapok piacán a Blikk 46 %-os piaci részesedéssel bír. Ezzel az eredményével, valamint 490 ezres olvasótáborával továbbra is piacvezető az országos napilapok között.
A GLAMOUR vezeti a havi megjelenésű glossy magazinok értékesítési rangsorát, piaci részesedése 2021-ben átlépte a 70%-ot.[1] A márkához kapcsolódó GLAMOUR-napok dominanciája megkérdőjelezhetetlen a hasonló kedvezménykuponos bevásárlónapok kínálatában. 2021 utolsó negyedévében a nyomtatott kuponfüzetéből dupla annyi fogyott, mint legfőbb konkurenséjéből, mobilappon keresztül történő digitális értékesítése pedig hússzor akkora értékesítést produkált, mint az őt követő piaci szereplőjéé.[2]
Nem véletlen, hogy első fizetőfalas digitális termékét a GLAMOUR márkánál vezette be nemrég a Ringier. A termék neve GLAMOUR Univerzum, amely három különböző előfizetési csomaggal egész évben vásárlási kedvezményeket ad az exkluzív glossy olvasnivaló mellé.
463 ezres olvasótáborával a Ringier műsorújság-kínálata első a hazai olvasók körében. Vezető lapja a Tvr-hét.
A Recepttár.hu webes magazin és öt különböző print receptújság adja a kiadó gasztro kínálatát, amelyből két termék, a Kiskegyed Konyhája és a Blikk Nők Konyha vesz részt a NOK olvasottsági felmérésben. Ez a két kiadvány együttesen 118 ezres olvasótáborral büszkélkedhet, így együtt a legolvasottabb hazai gasztro magazinnak számítanak.
A női hetilapok szegmensét tekintve az olvasottsági dobogó második fokán áll a Ringier-porfólió a Kiskegyed és a Blikk Nők lapcsaládokkal, miközben a Matesz-adatok tanúsága szerint továbbra is a Kiskegyedből fogy a legtöbb példány a hazai újságárus standokon. A Ringier közel 10 millió darab női hetilapot értékesített 2021-ben, ez közel 30%-os piaci részesedést jelent a női hetilap piacon.[3]
A Ringier-portfólió többmilliós elérését számos BTL, illetve merchandising típusú megoldás színesíti. Ezek közül a legújabb a GLAMOUR Beauty Box limitált szériás szépségápolási szettek értékesítése, amely azonnali sold-out eredményeket produkál. Szintén közkedvelt lett nemcsak az online olvasók, de a hirdetők körében is a negyedik online fordulójánál tartó Mit eszik az ország? elnevezésű gasztro kutatássorozat, amelyből időről időre kiderül, melyek a magyarok kedvenc ételei, desszertjei, nemzetközi fogásai. 2022-ben is kiemelt szerepet kapnak a Ringier médiakínálatában a fenntartható fejlődéshez kapcsolódó tartalmak, amelyeket a kiadó megkülönböztető vizuális megoldással emel ki termékeiben.
[1] MATESZ 2021 gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példányszámok alapján
[2] MATESZ 2021 Q4 gyorsjelentés alapján
[3] MATESZ 2021 gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példányszámok alapján
Médiatermékeink közkedvelt tartalmat kínálnak számos csatornán és platformon.
Apróhirdetési és tranzakciós üzletágunk piacvezető márkája a Profession.hu.
Irány a profession.hu!A Ringier AG egy innovatív, sokszínű digitális svájci médiavállalat, amely Európában, Ázsiában és Afrikában van jelen. Portfóliója közel 110 márkát ölel fel a nyomtatott és digitális sajtó, a rádió, a jegyértékesítés, a szórakoztatóipar és az e-kereskedelmi szektorban, valamint piacvezető autó, ingatlan és állásportálokat is magában foglal. Kockázati tőkebefektetőként a Ringier AG támogatja az innovatív digitális startupokat. Az 1833-ban kiadóként és nyomdaként alapított családi vállalkozás, a Ringier az elmúlt években következetesen fektetett be a digitalizációba és a globális terjeszkedésbe. 2020-ban a vállalat 18 országban dolgozó mintegy 6800 alkalmazottja 953,7 millió frank bevételt termelt. Mára a Ringier üzemi eredményének 69 százaléka digitális tevékenységből származik, ezzel vezető szerepet tölt be az európai médiavállalatok között. A Ringier alapértékei a függetlenség, a véleménynyilvánítás szabadsága és az úttörő szellemiség.
A vállalat 1989 óta van jelen a magyar sajtópiacon, 2014-ben vált a Ringier Axel Springer Media AG részévé. A vegyesvállalat tulajdonosi szerkezete 2022 év elején megváltozott, miután a svájci Ringier AG megvásárolta a német Axel Springer SE részvényeit a közép-kelet-európai piacon. 2022 februárjára a magyar kiadó kizárólagos tulajdonosa a Ringier Csoport lett.
’89-es megalapításakor a médiatársaság legsikeresebb kiadványai a tvr-hét műsorújság és a Lakáskultúra magazin voltak, majd később női magazinunk, a Kiskegyed lett a zászlóshajó termékünk: 600 000 eladott példányszámával megdöntötte a történelmi sajtórekordot. A Kiskegyed, valamint gasztronómiai és lakberendezési témájú márkakiterjesztései népszerűsége ma is töretlen.
2019-ben ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját a Blikk, amely hosszú idők óta hazánk legnagyobb példányszámban értékesített napilapja. Online híroldala, a Blikk.hu 2022 év elejére átvette a vezetést a hazai online média rangsorában, napi átlagos látogatószám alapján.
Portfóliónk 2004-ben gazdagodott a GLAMOUR és az Auto Bild licenc magazinokkal, 2005-ben pedig a GEO ismeretterjesztő magazinnal. 2017-ben csatlakozott termékkínálatunkhoz az EgészségKalauz.hu, valamint a C generációs fiatalokat megszólító Noizz.hu. Bookazine Bestseller márkanévvel 2018 óta jelennek meg történelmi tematikájú bookazine köteteink.
Kiadóvállalatunk 2019-ben ünnepelte alapításának 30. évfordulóját.